Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Scrapbooking with the Scraps n Pieces Crop Kit

Καλημέρα από τη βροχερή Αθήνα

Αυτό το μήνα δεν θα δείτε ένα από τα συνηθισμένα μου βίντεο. Πήρα το κιτ του δεύτερου crop που διοργανώσαμε και επιχείρησα να σας φτιάξω μια σελίδα scrapbooking.

Βέβαια από όλο το κιτ χρησιμοποίησα μόνο τα χαρτιά,  κάποια tags, το νήμα και το στένσιλ. Αυτό με τα λουλουδάκια, τις περλίτσες και τα διακοσμητικά,  δεν ξέρω πώς το κάνουν τα κορίτσια και φτιάχνουν αριστουργήματα, αλλά στη δικιά μου φωτογραφία σίγουρα δεν ταιριάζουν.

Αφού, λοιπόν,  σας έφτιαξα τη δικιά μου εκδοχή του πώς βλέπω τον εαυτό μου, σας έβαλα φωτογραφίες από τα απίστευτα πράγματα που δημιούργησαν οι συμμετέχουσες, να πάρετε μια ιδέα (ή απλά να κρεμάσει το σαγόνι σας χε, χε, χε). Δυστυχώς, δεν είχα φωτογραφίες από όλες τις δημιουργίες και έχασα την  ευκαιρία να σας τις παρουσιάσω, αλλά επιφυλάσσομαι στο επόμενο κροπ, να έχουμε κάποιον αποκλειστικά να τραβάει φωτογραφίες, για να μην μπορεί να την σκαπουλάρει κανείς.

Στη διάρκεια του βίντεο θα δείτε και ένα μουσουδάκι που κατά καιρούς ξεπροβάλλει. Είναι ο Τζέρυ που όταν βρέχει, αντί να παίζει στον κήπο, μου κάνει παρέα στο εργαστήριο και ενδιαφέρεται για όλα. Και αυτές τις μέρες ( φαίνεται και από τον φωτισμό του βίντεο), δεν έχει σταματήσει καθόλου να βρέχει.

Για να αποζημιώσουμε τις κοπέλες που δεν μπόρεσαν να έρθουν στο κροπ, αν και οι συμμετοχές μας ήταν από όλη την Ελλάδα, θα κληρώσουμε ένα κιτ ίδιο με αυτό που πήραν οι συμμετέχουσες. Για να το κερδίσετε, αφήστε σχόλιο στην ανάρτηση αυτή, μέχρι τις 15/11/2014. Δικαίωμα συμμετοχής στην κλήρωση έχουν όλες μας οι φίλες (εντός Ελλάδας), που δεν συμμετείχαν στο κροπ.

Καλές δημιουργίες και καλή επιτυχία!





41 σχόλια :

  1. υπεροχη σελιδα μυρτω !!!! και μπραβο σε ολα τα κοριτσια παλια και νεα !!!! εσκασα που δεν ηρθα ... την επομενη φορα ... και ευχαριστουμε και για την ευκαιρια να κερδισουμε ενα κιτ !!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφη σελίδα Μυρτώ!!Υπέροχες λεπτομέρειες!!!Ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες και μας τις απέχουσες!!!!!Καλή τύχη σε όλες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αααα θα σε μαυρίσω στο ξύλο! που είναι τα λουλούδια μου παλιοχώστες;;; τες πα θα σε συγχωρήσω επειδή μ' αρέσει τρελά η σελίδα σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και όχι, δε συμμετέχω στο διαγωνισμό με αυτό το σχόλιο χιχιχι

      Διαγραφή
  4. Μυρτωωωω σε ευχαριστουμε που σκεφτηκες και μας !!!!!!Να σαι καλα!!!! Η σελιδα σου υπεροχη ,αν και εχει ροζ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μυρτώ κι εγω δεν ήμουν στο crop...την επόμενη φορά ! τeλεια ευκαιρία η κλήρωση για το κιτ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνειδητοποιώ ότι εκτός από τεχνική (που μας τη δίνεις απλόχερα!) πρέπει να υπάρχει έμπνευση και φαντασία! Και εσύ απλά τα έχεις όλα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ βοηθητικό το βίντεο!!!
    Ευχαριστούμε και για το δώρο!!!
    Και οι δημιουργίες όλες πανέμορφες, τόσα στυλ, και τόσο ωραία όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζηλεύωωωωωωωωωωω!!!Ήθελα κι εγώ να είμαι εκεί, αλλά τί να κάνω η δόλια μάνα που τώρα γύρισα.Φτού, που θα πάει,δεν θα τελειώσει ο θηλασμός...Θα σας έρθωωωω.Είναι απειλή αυτό προσέξτε.Πάντως φαίνεται πως χάλια περάσατε έτσι; χε χε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα ηθελα παρα πολυ να ερθω και να κρυφτω εκει μεσα στο εργαστηριο σου για παντα! Προς το παρον σου στελνω πολλα φιλια απο την όμορφη και παγωμενη σημερα Ξάνθη. Φιλια Ειρήνη Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κυρία Μυρτώ... επειδη επίσκεψη στο Μύρτιον Άνδρον δεν πρόκειτε να πραγματοποιηθεί άμεσα... φιλιά πολλά από Σάμο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες σελίδες, αξιοζήλευτες αναμνήσεις να έχει κανείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ προσπάθησα ν' αφήσω το στίγμα μου αλλά που.....
    Το tutorial είναι super κι ακόμα καλύτερο το αποτέλεσμα....αν και νομίζω ότι τελικά ο Τζέρι κάνει όλη τη
    δουλειά!!! Νομίζω δε ότι η FIX είναι πολύ βασικό υλικό για την επιτυχία της σύνθεσης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ ωραιο το tutorial... και τα χαρτια φανταστικα!!!!! Αληθεια γιατι στην Ελλαδα δεν εχουμε kit με μη νιαια συνδρομη οπως στο εξωτερικο;;;Θα ηταν ωραιο με ενα ποσο να μαζευεις διαφορετικα υλικα!!!!
    Ευχαριστω.Ιωαννα Δημοπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία η σελίδα σου Μυρτώ ,εξαιρετικό το βιντεακι ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνεις να κερδίσουμε το φανταστικό κιτ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφη σύνθεση . Σέυχαριστούμε για το tutorial!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχη σελίδα και πολύ βοηθητικό το tutorial!!! Ήθελα πολύ να έρθω στο crop αλλά δεν τα κατάφερα....:-( Ολες οι δημιουργίες των κοριτσιών φαίνονται τέλειες!!! Ελπίζω την επόμενη φορά να τις δω από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να μην τα ξαναλεω...είμαι ακομα πρασινη απο τη ζήλεια μου..ελπίζω την επόμενη φορα...να μπορω να είμαι και εγω εκει γύρω,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μπραβο κοριτσια πολυ ωραια ολα.
    ελπιζω την επομενη να μαι κ εγω κ να δημιουργησω μαζι σας αλλα κ να σας γνωρισω.. κ ελπιζω να οργανωθουμε κ εμεις εδω στη Θεσσαλονικη. πολλα φιλια Σοφια απο συμπρωτευουσα...[με τα Ling δε τα παω καλα]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τώρα είδα το βίντεο του tutorial και μου άρεσε πολύ!! Μπράβο Μυρτώ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο tytorial,υπέροχα υλικά!Ευχαριστούμε πολύ Μυρτώ και ελπίζω στο επόμενο crop να είμαι κ γω εκεί να δημιουργήσουμε παρέα!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστούμε για το tutorial και για τη δυνατότητα να κερδίσουμε αυτο το σούπερ κιτ!
    Dimitra Panourgia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολλα μπραβο!!!Ενας ομορφος δημιουργικός κόσμος!!!Kourkoulakou Athena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχαριστούμε για τη φοβερή ευκαιρία! Τέλειο το κιτ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες! Ελπίζω την επόμενη φορά να καταφέρω να ρθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ευχαριστούμε πολύ Μυρτώ!! ελπίζω να τα πούμε και απο κοντά κάποια στιγμή!! φιλιά απο καλαμάτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες!!!! Ευχομαι καλές δημιουργίες Μυρτώ σε σένα και σε σε όλη την ομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εντάξει.. είστε υπέροχες... να σας έμοιαζα λιγουλάκι μόνο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εντάξει.. είστε υπέροχες... να σας έμοιαζα λιγουλάκι μόνο.....
    https://www.facebook.com/sueno.sn?fref=ts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστούμε για τις ιδέες σου! Όλα είναι τέλεια! Καλή επιτυχία και καλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τι να λεμε!!λυπαμαι μονο που δε μπορω να παρω μερος στα crops σας!!!ευχαριστω πολυ παντως για την ευκαιρια να κερδισω αυτο το υπεροχο κιτ...και περιμενω με ανυπομονησια την παραγγελια μου απο το καταστημα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ 'ομορφη σύνθεση!Ευχαριστούμε πολύ!Καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αχ και πόσο το ζήλεψα και το κιτ και όλες εσάς που είσασταν παρέα!!!!!!!!!
    Ευχαριστούμε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία που ,μας δίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή