Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Card Tutorial από την Christina Lampropoulou

 Για τη σημερινή καρτούλα μου θα χρειαστώ το χαρτί της βάσης μου (Το δικό μου είναι 15 Χ12 εκ),ένα μικρότερο στο χρώμα που επιθυμούμε (Το δικό μου το διάλεξα σε ροζ για να παίξω σε αυτούς τους τόνους διάστασης 14Χ11,5 εκ. , το οποίο θα φαίνεται μόνο περιμετρικά) κι ένα μικρότερο λευκό (διάστασης 13,5Χ10,5 εκ , στο οποίο και θα εργαστώ). Αφου διαλέξω τα χαρτιά μου ,επιλέγω και τά διακοσμητικά τα οποία θα χρησιμοποιήσω....

Μπορεί στο τέλος να χρειαστώ και άλλα διακοσμητικά(όπως συνέβη σε μένα) αλλά θα ξέρω σε τι τόνους θα κινηθώ.


                                                   


Επειδή θα φτιάξω mixed media κάρτα θα χρειαστεί να προσέξω το χαρτί μου ,να είναι βαρύ  , κατά προτίμηση ακουαρέλας , για να είναι ανθεκτικό στο νερό. Θα χρειαστώ λοιπόν:
                                    
                            
                                
  



  • Τα χαρτιά μου
  • Ένα αγαπημένο στένσιλ
  • Gesso
  • Modeling Paste
  • Watercolours
  • Archival Ink σε μαύρο και μια σφραγίδα φόντου
  • Πινέλο
  • Heat tool
  • Τα διακοσμητικά που θα επιλέξω να κοσμούν την κάρτα μου (λουλούδια , κορδόνι , chipboards , πούπουλα )


Αρχικά θα περάσω το χαρτί μου (Για το μικρότερο λευκό μιλάμε πάντα) με modeling paste με τη βοήθεια ενός στένσιλ. Αν δεν έχετε σπάτουλα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια πιστωτική κάρτα . H modeling paste θα μου δώσει όγκο και ενδιαφέρον στο χαρτί μου.
                                                            
                                                      
                                                      
  

                 
Στεγνώστε καλά με heat tool . Το αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι: 

              



























Έπειτα θα χρησιμοποιήσω τα χρώματα ακουαρέλας. Πρέπει να ξέρετε πως ενεργοποιώ τα χρώματα ρίχνοντάς απευθείας πάνω τους νερό σε σπρέι . Δεν το χρησιμοποιώ απευθειας πάνω στο χαρτί . Αραιώνω το χρώμα μου πρώτα και αφού βρέξω το χαρτί μου έπειτα μπορώ να προσθέσω το αραιωμένο μου χρώμα.


Το χρώμα τότε θα φαίνεται κάπως έτσι:

      
                                               
  

                       

    



















                                                   
 
Αν σας φαίνεται έντονο μπορείτε να αραιώσετε με νερο. Λατρεύω τα χρώματα ακουαρέλας γι 'αυτόν ακριβώς το λόγο.


Συνεχίζω και με ροζ. Θα παίξω σε αυτούς τους τόνους. Ρίχνω και μερικές πιτσιλιές από ροζ μιστ.
                                                
  


 Για να δώσω περισσότερο ενδιαφέρον στο backround μου σφραγίζω με μια σφραγίδα φόντου σε διάφορα σημεία. Προσέχω όμως να μην υπερβάλλω.   
                                                
  


Το χαρτί μου είναι έτοιμο για διακόσμηση. Ήρθε η ώρα να διαλέξω τα τελικά διακοσμητικά , τα οποία είναι λίγο διαφορετικά με αυτά που είχα εξαρχής διαλέξει. Μου αρέσουν οι αντιθέσεις , οπότε χρησιμοποίησα και τυρκουάζ διακοσμητικά. Και ό,τι θεωρούσα ότι ταιριαζε στην κάρτα μου. Λόγω του ότι επέλεξα κι άλλο χρώμα , επαιξά με μερικές πιτσιλιές στο τυρκουάζ.
                                                               
  













.













 Αφού κολλήσω , όπως επιθυμώ τα διακοσμητικά μου , περνάω με γκέσσο τα λουλούδια μου , για να δώσω ένα πιο shabby shic τόνο.

        
                                                
  


Βλέπετε πως τελικά επέλεξα επιπλέον διακοσμητικά , ένα κορδόνι , ένα πούπουλο , μερικά chipboards σε φυσικό χρώμα. 
Και τελικά η κάρτα μου τελειοποιήθηκε . Πως σας φαίνεται ;   
                                                
  
                              
                   








  
  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου